Başarılı Olmanı Önleyen 5 Toksik İnsan Türü

Başarılı Olmanı Önleyen 5 Toksik İnsan Türü

Jim Rohn’un da dediği gibi ‘ Sen en çok zaman geçirdiğin 5 kişinin ortalamasısın’. Vakit geçirdiğimiz beş yakın kişiye biz arkadaş diyoruz. Aslında dikkat edildiğinde görülecektir hayatımızda çevremizdekilerin etkisi son derece büyüktür. Hepimizin hayatta verdiğimiz...
Mutluluğunuza Yatırım Yapmanın Başarıya Etkisi Nasıldır?

Mutluluğunuza Yatırım Yapmanın Başarıya Etkisi Nasıldır?

Sürekli olarak motive olmak zor bir şeydir ve girişimci olarak da motive kalmak aşılması gereken bir durumdur. Teknoloji, her zaman işimizin maddi parçalarını iyileştirmek için bir araçtır. Ancak biz teknoloji gibi robot değiliz ve motive olmaya ihtiyacımız var. Çok...
Güçlü Hedefler Belirlemek İçin 4 İpucu

Güçlü Hedefler Belirlemek İçin 4 İpucu

Hedef belirlemenin en önemli nedeni, ona atacak olan adımlarınızı kontrol edebilmenizdir. Hedef ayarı, odak noktayı sağladığı için güçlüdür. Rüyalarımızı şekillendirir ve gerçekleştirmek istediğimiz şeyleri gerçekleştirebilmek için tüm eylemlere odaklanmayı sağlar....
Zihinsel Çöküşten Kurtulmanın 6 Güçlü Yolu

Zihinsel Çöküşten Kurtulmanın 6 Güçlü Yolu

Zihinsel olarak ne kadar güçlü olursak olalım, bazen çöküşler yaşayabiliyoruz. Bu durumla karşılaştığımız zaman anında aksiyon alamayabiliriz. Fakat bunu çözmek için bir sürece ihtiyacımız var. Bu süreçte çeşitli adımları kontrol ederek ve uygulayarak içinde...
Zihinsel Çöküşten Kurtulmanın 6 Güçlü Yolu

İptal Oranları ve Askıya Alınma Konusu

Askıya Alınma (Suspension), Amazon satıcısının en az sevdiği kelimedir. Yüksek iptal oranlarına sahip hesaplar risk altındadır. Satıcı Performans Ekibinin iptal oranlarını düşük tutmayan satıcılar için neleri sakladığını öğrenin. Yüksek İptal Oranlarına Klasik...
Zihinsel Çöküşten Kurtulmanın 6 Güçlü Yolu

Her Satıcının Korkulu Rüyası, Kötü Müşteri Değerlendirmeleri

Daha önceki yazılarımızda, müşterilerin satın alma kararını etkileyen en önemli unsurlardan birisinin de ürüne ait müşteri değerlendirmelerinin (review), yani ürüne ait yıldız oranı ve sayısı olduğunu paylaşmıştık. Müşteriler satın alacakları ürünü belirlerken, daha...